21 квітня відбувся освітній семінар «Образ «Іншого / Іншої. Виховання цінностей толерантності на уроках історії»

Це другий із циклу запланованих на цей рік семінарів.

У часниками та учасницями тренінгу стали вчителі/вчительки історії Рівненської області.

Нагадаємо, що під час семінарів ми презентуємо результати антидискримінаційного моніторингу шкільних підручників з історії. У його фокусі перебували такі різновиди дискримінації:

– гендерна дискримінація;

– ейблізм;

– ейджизм та адультизм (вікові параметри дискримінації);

– етноцентризм;

– релігійна дискримінація;

– дискримінаційні особливості ментального картографування.

 

Також ми презентували низку тренінгових інструментів, що допомагають формувати цінності толерантності під час уроків історії.

 

Серед останніх:

«Борці за права»;

«Всі рівні – всі різні»;

«Одна подія – різні історії»;

«Про що (не)розповідає підручник з історії».

 

Перші два тренінги покликані актуалізувати проблематику формування цінностей толерантності й поваги до прав людини під час уроків історії.

Тренінги «Одна подія – різні історії» та «Про що (не)розповідає підручник з історії» будуються на засадах багатоперспективного підходу до навчання історії. Чи задумувалися ви коли-небудь над тим, як вивчають визвольну війну під проводом Богдана Хмельницького польські, російські та ізраїльські школярі? Що вони можуть довідатися зі сторінок своїх національних підручників та Вікіпедії про постать Богдана Хмельницького? Ми порівнюємо тексти польського, російського й українського підручників з історії та статті у Вікіпедії українською, російською, польською й англійською мовами.

 

Організатори тренінгу: експерти Центру «Сівітас» Петро Долганов та В’ячеслав Долід.

 

Довідково: семінар відбувався в межах реалізації проєкту «Образ «Іншого» за підтримки Rosa Luxemburg Stiftung в Україні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *